eTraining - rohkem teadmisi!

Esileht | Sisukaart

Tööstress ja eneseabi“ Meeskonnatöö Juhtimine Teenindus Müük
 
 
Tipptasemel klienditeenindus  
Koolituse tutvustus Koolituse läbiviija
Koolitusmetoodika Tagasiside koolitusel osalenutelt
Koolituse sisu Suurim kasu Teie ettevõttele
Koolituse formaat  

Koolituse tutvustus Üles

Teeninduskoolitus „TIPPTASEMEL KLIENDITEENINDUS” on mõeldud kõikidele ettevõtte töötajatele, kellede igapäevatöö on suhelda klientidega kas siis silmast silma, telefoni teel või arvuti vahendusel.

Koolitus paneb teenindajat VÄÄRTUSTAMA igat klienti ning paneb mõistma, kui oluline on pakkuda kliendile HOOLIVAT ja kliendi vajadustele vastavat teenindust.

Koolitus aitab kliente paremini mõista ja muuta neid ettevõtte lojaalseteks.

Koolitusmetoodika Üles
Koolituse sisu Üles

Tipptasemel klienditeeninduse alustalasid on HOOLIMINE. Teenindus, kus klient tunneb et temast tõeliselt hoolitakse, kus iga klient on ettevõtte jaoks oluline. 

  1. Vaatame koos üle, millised on tipptasemel teenindaja tööks vajaminevad hoiakud ja oskused.
  2. Selgitame välja, millised on need „pisiasjad”, mis eristavad Teie ettevõtet konkurentidest.
  3. Analüüsime, millised on need neli olulist faktorit, mis klientidele korda lähevad.
  4. Teeme läbi praktilisi harjutusi oma kõnemudeli lihvimiseks, sest hoolivat teenindust tuleb osata ka sõnades väljendada.
  5. Õpime, kuidas lihtsate nippide abil kasvatada klientide rahulolu.
  6. Õpime tundma erinevaid inimtüüpe ja kuidas neile läheneda, nendega suhelda.
  7. Omandame teadmisi telefonietiketist.
  8. Lisamüük ja selle tähtsus teeninduses.

Koolituse formaat Üles

Teeninduskoolituse kestvus on 6 tundi + pausid, lõuna. 

Eeltoodud koolitusteemade vahel on Teil võimalik teha oma valik Teile enim kasu toovatest teemadest. Teeninduskoolituse teemasid on võimalik liita ka näiteks „Kliendi probleemid ja probleemne klient” koolituse teemadega. Nendega tutvumiseks vajutage siia. 

Kui soovid abi koolitusformaadi kokku panemisel või oled huvitatud hinnapakkumisest, võite julgelt ühendust võtta müügimeeskonnaga
 

Koolituse läbiviija Üles

Teeninduskoolitusi viib läbi eTraining koolitaja: Arved Liivrand ja Kristjan Kulu

Tagasiside koolitusel osalenutelt Üles

Tagasisidet koolitusel osalejatelt lugege siit.

Suurim kasu Teie ettevõttele Üles

Selleks, et töötajate areng jätkuks ka peale koolitust, kuulub koolituse juurde ka kaks veebipõhist arendamise- ja hindamise keskkonda. Need kaks võimast tööriista aitavad saavutada 3 korda pikemat mõju soovitud tulemuste saavutamiseks.

1. Koolitus – töötajate koolitamine, mille käigus tehakse individuaal ja grupitööd, rollimänge ning omandatakse uusi oskusi ja teadmisi tipptasemel teenindusest.

2. Koolituse mesinädalad – kuni 2 kuud kestev periood, kus koolituse mõju on tuntav organisatsiooni igapäevatöös.

3. Veebipõhine arenduse- ja testimise keskkond WebTrainer – teadmiste ning oskuste testimiseks, arendamiseks ja kinnistamiseks. Servqual metoodika – viie eduks vajaliku võtmekomponendi (usaldusväärsus, kindlustunne, agarus, empaatia, nähtavus) arendamine e-õppekeskkonnas WebTrainer.

4. Veebipõhine 360° tagasiside kogumise keskkond – lihtne ja mugav moodus saada töötaja isikuomaduste ja omandatud oskuste kohta tagasisidet klientidelt, kolleegidelt ja otsestelt ülemustelt. 360° tagasiside hindamise metoodika– isikuomaduste ja meeskonnatöö arendamine veebikeskkonnas, selleks et organisatsiooni kultuuri muutusi ellu viia.