eTraining - rohkem teadmisi!

Esileht | Sisukaart

Tööstress ja eneseabi“ Meeskonnatöö Juhtimine Teenindus Müük
 
 
SPIN Selling  

Kuidas mõned müügiinimesed suudavad pidevalt müüa rohkem kui konkurendid? Miks “closing” tehnikad töötavad väikeste tehingutega, suurte puhul aga mitte? Kuidas suurte klientidega töötada nagu võrdne võrdsega?

Kui sa oled müügitööl ja tooteportfellis on midagi keerukamat kui pudi-padi, siis võid  SPIN müügimetoodika omandamist kaaluda. See metoodika on arendatud Inglise uurijate poolt 12 aasta jooksul, kus jälgiti ca 35 000 müügijuhtumit. SPIN akronüüm tuleneb Situation, Problem, Implication, Need-payoff küsimustest, mida professionaalsed müügiinimesed müügiprotsessi käigus küsivad. Kui mitu küsimust on sinu müügikõnes ja millised need on? 

 

Toome välja 5 olulisimat märksõna, mis SPIN metoodikat kasutades “juhtuma hakkab”:

  1. Lisaks toote hinnanumbrile on pakkumises veel üks number, rahalise kasu number kliendile – vähem vaidlusi hinna üle!
  2. Efektiivsem ajakasutus müügiprojektide ettevalmistamisel, vähem stressi müügiinimesel!
  3. Oskus presenteerida lahendus isiklikult, mitte kirjaliku pakkumisena, kus eesmärgiks on hinnakontroll ja turuülevaated!
  4. Müügiprotsess muutub ostuprotsessiks, mis on emotsionaalselt palju positiivsem nii müüjale kui ostjale.
  5. Kõik müügiprotsessis osalevad töötajad (müügitöötajad, spetsialistid) hakkavad kliendiga rääkima ”ühes keeles”!
Koolituse läbiviija Üles
Koolituse viib läbi eTraining koolitaja Arved Liivrand.