Selleks, et töötajate areng jätkuks ka peale koolitust, kuulub koolituse juurde ka kaks veebipõhist arendamise- ja hindamise keskkonda. Need kaks võimast tööriista aitavad saavutada 3 korda pikemat mõju soovitud tulemuste saavutamiseks.

1. Koolitus – töötajate koolitamine, mille käigus tehakse individuaal ja grupitööd, rollimänge ning omandatakse uusi oskusi ja teadmisi tipptasemel teenindusest.
2. Koolituse mesinädalad – kuni 2 kuud kestev periood, kus koolituse mõju on tuntav organisatsiooni igapäevatöös.
3. Veebipõhine arenduse- ja testimise keskkond WebTrainer – teadmiste ning oskuste testimiseks, arendamiseks ja kinnistamiseks. Servqual metoodika – viie eduks vajaliku võtmekomponendi (usaldusväärsus, kindlustunne, agarus, empaatia, nähtavus) arendamine e-õppekeskkonnas WebTrainer.
4. Veebipõhine 360° tagasiside kogumise keskkond – lihtne ja mugav moodus saada töötaja isikuomaduste ja omandatud oskuste kohta tagasisidet klientidelt, kolleegidelt ja otsestelt ülemustelt. 360° tagasiside hindamise metoodika– isikuomaduste ja meeskonnatöö arendamine veebikeskkonnas, selleks et organisatsiooni kultuuri muutusi ellu viia. |